Katy Perry "Purr"

Köpte Katy Perrys parfym "Purr" när jag var i Kina, för typ 70 spänn, och jag tänkte att man kan väl testa och se hur god den är (dels med tanke på att jag inte luktat på den, eller sett den förr, och dels för att den kanske är en kopia med tanke på priset)
Och den luktade hur gott som helst! Typ lite kläd-aktigt och väldigt mysigt doft så att säga..
 
Jag har inte sett den alls i Sverige, inte ens när den var typ ny, men den kanske finns på eBay eller någon parfym-sajt..?
 
Men jag hade glömtbort den nästan, och inte använt den på ett tag, och igår tittade jag igenom mina parfymer och upptäckte den igen :)
 
Btw så åker jag iväg imorgon, till min farmor och farfar, och jag och pappa kommer bo i deras sommarstuga litegrann, och lite sånt, så jag kanske inte kommer uppdatera jättemycket, men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Emelie Mary

Jag är en tjej på 19 år som ska bli journalist. Jag har även ett brinnande skönhetsintresse, som denna bloggen handlar mycket om. Namnet på bloggen valde jag endast utefter mitt skönhetsintresse, där "Fairy" är efter min favorit duschkräm, och "gloss" är efter "lipgloss". Välkommen hit, in i mitt galna skönhetsintresse!




RSS 2.0